marca 07, 2016

Wiosna unosi się w powietrzu.


Po kilku dniach ponurej pogody i ciągłego deszczy w końcu zawitało słońce. Wstając rano z łóżka poczułam dużą energię w poniedziałkowy poranek, a to zdarza się naprawdę rzadko. 


Dzisiejszy dzień spędziłam dość aktywnie, i w końcu mam czas aby usiąść i w spokoju w swoim pokoju wypić gorącą i ulubioną herbatę z cytryną w towarzystwie ciekawej książki, której recenzje na pewno napiszę za jakiś dłuższy czas. Mój pokój to miejsce w którym, uwielbiam wypoczywać i spędzać czas, wycisza mnie i to właśnie w tym miejscu szukam inspiracji. Nigdzie nie czuje się  tak swobodnie jak w swoim własnym kącie. 

       

W powietrzu czuć już wiosnę,a dzisiejsza pogoda bardzo mnie zaskoczyła. Tęskniłam za ciepłymi promieniami słońca i ciepłym powiewem wiatru. Nie mogę się już doczekać więcej takich dni bo na pewno taka aura nie utrzyma się zbyt długo.

       

Uwielbiam zapach kwiatów, uwielbiam je mieć w domu, tworzą piękną dekorację wnętrz od której nie mogę oderwać oczu. Mogłabym mieć wszystko co jest w kwiatki, czasami wydaje mi się, że mam na tym punkcie obsesje, ale co zrobić kiedy nie można przejść obok nich obojętnie ?.
A u was jak jest z kwiatkami, lubicie je czy nie przepadacie za nimi? 

      



Macie swoje ulubione miejsce w którym lubicie spędzać swój wolny czas?.
Pozdrawiam ! 



171 komentarzy:

  1. moje ulubione miejsce to łóżko! :D
    piękne kwiaty, też uwielbiam mieć coś w wazonie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam mieć ciągle kwiaty w wazonie :) Pozdrawiam !

      Usuń
  2. Taaaak, nareszcie słońce! Też wprawia mnie ono w dobry nastrój :D Masz taki sam kubek jak ja ;) Śliczne kwiaty :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jestem na jej początku i mnie bardzo wciągnęła !

      Usuń
  4. Ja uwielbiam kwiaty, rzadko kupuję, bo wiosną i latem mam je w ogrodzie. Natomiast bardzo popieram obecność kwiatów w domu, nadają uroku, delikatności i świeżości wnętrzom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam ogrodu, dlatego cieszę oko kupionymi. Chociaż w taki sposób mogę umilić swoje oko:)

      Usuń
  5. Kwiaty są super :) A ja uwielbiam spędzać czas latem w ogrodzie. A jeśli jest zima to najlepszą opcją jest właśnie moje łóżko. :)

    http://martysia-toniekoniectodopieropoczatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam ogrodu, dlatego też pokój to moje ulubione miejsce :)

      Usuń
  6. Już bardzo czekam na tą wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo czekam, i myślę, że w końcu się doczekam :)

      Usuń
  7. Ja też już nie mogę się doczekać wiosny :) Polecasz jakąś ciekawą lekturę oprócz tej książki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo nie mogę się doczekać. Jeżeli nie czytałaś to polecam dziewczyna z pociągu a także gwiazd naszych wina:)

      Usuń
  8. nie mogę się już jej doczekać :)
    zapraszam locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest już coraz bliżej więc mam nadzieje że szybko minie czas i będzie :)

      Usuń
  9. Łużko, kocyk i książka :D Cudowne zdj w poście :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjecia , piękne kwiaty ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje ulubione miejsce to zdecydowanie moje łóżko. Spędzam tam najwięcej czasu :)
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też spędzam na łóżku najwięcej czasu :)

      Usuń
  12. Jestem bardzo ciekawa tej ksiązki :)

    Kochana mam prośbę... Mogłabyś kliknąć w linki w poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html
    Ogromnie mi zależy :* Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka zapowiada się ciekawie, będzie również recenzja za jakiś czas :)

      Usuń
  13. U mnie niestety wiosny nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam tulipany :)Kupuję też w doniczce hiacynty ,lubię ich zapach :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA też kupuje hiacynty w doniczce. Lubię również róże i tulipany :)

      Usuń
  15. Jak byłam młodsza nie rozumiałam czemu moja mama kupuje tyle kwiatów. Teraz już wiem, mieszkanie wygląda pięknie i czuję się jak w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od zawsze kocham kwiaty i nie wyobrażam sobie ich nie mieć :)

      Usuń
  16. U mnie dziś szaro i deszczowo ;) Kwiaty lubię, ale jestem bardzo wybredna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o kwiaty to również jestem wybredna :)

      Usuń
  17. Uwielbiam kwiaty. A co do miejsca, w którym lubię spędzać swój wolny czas to bardzo lubię las, góry ogólnie świeże powietrze. Jednak nie pogardzę swoim pokojem, ciszą i spokojem. :D

    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię spędzać czas na powietrzu, na przykład nad rzeką czy też w lesie, lecz jednak najbardziej lubię spędzać go w swoim pokoju :)

      Usuń
  18. Zazdroszczę słońca, u mnie niestety drugi tydzień pochmurno :(. Ja uwielbiam, kwiat, niestety często zapominam ich podlać :).
    Pozdrawiam,

    http://lavvenderlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie kolejny dzień bardzo przyjazna pogoda. Też mi się czasem zdarzy ich nie podlać :)

      Usuń
  19. Ja najbardziej lubię spędzać czas wolny w łóżeczku najlepiej z książką :) mam teraz trzy dni wolnego i właśnie się rozchorowalam i na myśl o leżeniu w łóżku pod przymusem opiekunczej mamusi wcale mi się nie cieszy

    mój blog ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W okresie chorobowym łóżko nie jest już takie przyjazne :) Szybkiego powrotu do zdrowia!

      Usuń
  20. Tak zrobilas te zdjecia, ze az mam ochote zaczac czytać! Jeeej, naprawde.. Aż chciałoby sie czytac przy takim kąciku :)
    sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że moje zdjęcia wywarły na Tobie takie chęci :)

      Usuń
  21. Ja w Holandii jestem tu wiosna juz nawet żonkile rosną hehe :)
    mam nadzieję, że jak wrócę przywiozę tą wiosnę do Nas :)
    zapraszam do mnie sayyestothedressss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Pogodna rzeczywiście staje się lepsza. Ja tak samo jak ty uwielbiam przebywać w moim pokoju. Zawsze staram się żeby był porządek, abym mogła się wyciszyć i odprężyć :)
    Zapraszam do mnie. Odpowiadam na każdą obserwację :)
    http://ragazza99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również się staram aby był porządek, wtedy przyjemniej się odpoczywa :)

      Usuń
  23. Piękne zdjęcia! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie nadal ponurota i na dodatek w pracy jestem... Ale Twoje piękne zdjęcia nastrajają na lepszy humor ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie kolejny dzień dość ciekawa i sympatyczna pogoda. Bardzo się cieszę, że moje zdjęcia nastrajają Cię na lepszy humor ! :)

      Usuń
  25. U mnie również ostatnio zawitało słoneczko i od razu mam więcej energii. Zapach kwiatów również lubię, ale to zapach książek jest moim ulubionym. Zdjęcia na prawdę świetne ! ;)

    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach książek również lubię, dziękuję bardzo :)

      Usuń
  26. ależ piękne te kwiaty, bym je z chęcią przygarnęła i postawiła u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadły mi w oko dlatego też nie mogłam się powstrzymać aby ich nie kupić :)

      Usuń
  27. Ja raczej słabo czuje wiosnę, kilka dni temu padał u mnie śnieg więc ciężko jej doświadczyć. Miejmy nadzieję że niedługo przyjdzie :).
    ontheicce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To faktycznie słabo czuć wiosnę u Ciebie, u mnie kolejny dzień przyjemna pogoda :)

      Usuń
  28. Ja jakos nie czuję wiosny. Jest dosyć zimno, szaro i jakos nie potrafię zmobilizować się do wyjścia na dwór.
    A kwiaty bardzo lubię! Dziś na dzień kobiet chłopcy z mojej klasy dali kazdej dziewczynie po dwa tulipany. Bardzo mnie to ucieszyło i obchodziłam sie z nimi jak z jajkiem, żeby tylko w całości donieść do domu, haha
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie kolejny dzień słońca nie brakuje, cieszę się bo daje dużo pozytywnej energii. :) Uwielbiam tulipany.

      Usuń
  29. Ja nie mam jakoś ulubionego kontu w domu ale za to mam ulubiony kocyk, który zawsze utuli moje zmęczenie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że mimo braku ulubionego miejsca jest kocyk :)

      Usuń
  30. Ja uwielbiam swój pokój. Wieczorem często zapalam ulubioną świeczkę zapachową ;)

    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam zapach świeczek, a jeszcze bardziej je palić i tworzyć przyjemny klimat wieczorową porą. A jaka jest Twoja ulubiona świeczka ?:)

      Usuń
  31. Przepiękne kwiatki ;) Ja uwielbiam spędzać czas w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. tez jestem zwolenniczką kwiatów, a w szczegolnosci wiosna cos pieknego:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Goździki, uwielbiam je :) Bardzo mi się podobają. Oj wiosnę dzisiaj było czuć :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne kwiaty, ja co prawda ciętych unikam, wole doniczkowe, a jak ktoś mi mówi, że kwiaty muszę wyrzucić bo padają to wręcz ryczę, bo mam nadzieje, że jeszcze je uratuje. Zawsze wypoczywam w parku, mam szczęście mieszkać obok dwóch, rekompensuje mi to brak własnego kąta w mieszkaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam i cięte i doniczkowe kwiaty, lubię je mieć wszędzie :)

      Usuń
  35. Goździki! Bardzo lubię kwiaty, wprowadzają trochę wiosny do mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak to prawda, a w szczególności teraz kiedy z utęsknieniem czeka się na wiosnę :)

      Usuń
  36. Kwiaty są cudowne, mają przepiękny kolor ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja te uwielbiam mieć żywe kwiaty w domu! Szczególnie tulipany uwielbiam! <3 W doniczce mi wiecznie więdną ze względu na częste wyjazdy, także nie ma sensu..
    A książkę czytałam - bardzo mi się podobała.. :) Czekam na Twoją opinię :)

    Buziaki
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tulipany również są cudowne. Za jakiś czas jak zbiorę więcej książek zrobię recenzję :)

      Usuń
  38. Uwielbiam goździki! A na wiosnę to i ja czekam niecierpliwie *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe szczęście, że do wiosny coraz bliżej :)

      Usuń
  39. Ja wolny czas zdecydowanie lubie spędzać w domu, pod kocem i przy dobrym serialu :) to taki moj mały relaks po całym dniu pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię leżeć pod koce i przy dobrym serialu :)

      Usuń
  40. W domku przy kaloryferze z dobrą książką i stałym dostępem do internetu xD
    http://d-y-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja tak samo :D!
      Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
      Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
      Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam ! Byłoby miło gdybyś zaobserwowała:) Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Ja nie lubię siedzieć przy kaloryferze bo za ciepło mi wtedy :)

      Usuń
  41. Niesamowicie się cieszę, że pogoda z każdym dniem się poprawia. Już się nie mogę prawdziwej wiosny i pięknych, słonecznych dni.
    Ja też najlepiej czuję się w moim pokoju. Zwłaszcza jak mam czas poleżeć w łóżku, poczytać książkę i napić się zielonej herbaty z mandarynką i pomarańczą :)
    Kwiaty uwielbiam. Zwłaszcza teraz jak zbliża się wiosna uwielbiam mieć świeże kwiaty w wazonie.
    Również obserwuję :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również się cieszę, że pogoda się poprawia. Nie lubię zimy dlatego z niecierpliwością czekam na wiosnę i dużo słońca :)

      Usuń
  42. Kwiaty dają bardzo dużo :) Pięknie pachną i wyglądają cudnie :) świetny wpis i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zazdroszczę słońca, bo u mnie jest wręcz zamieć śnieżna. Spadł śnieg, zrobiła się ciapa i jest zimno... w życiu bym nie powiedziała że taka pogoda towarzyszyć może dniu kobiet. Jeżeli chodzi o kwiaty, sama bardzo je kocham. Muszę je mieć w pokoju, najlepiej róże lub tulipany, ale pokocham każdego kwiatka. Ja najchętniej spędzam czas na blogu, wiem że to nie miejsce, ale to mój kawałek świata :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe szczęście, że u mnie nie ma śniegu ! Współczuje bo śnieg teraz na pewno nie wzbudza szczęścia. Też lubię róże i tulipany. Pozdrawiam ! :)

      Usuń
  44. Śliczne kwiatki, bardzo je lubię :) Słoneczko i zbliżająca się wiosna też mnie cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wraz z pogodą pojawia się więcej uśmiechu na twarzy i energii :)

      Usuń
  45. uwielbiam kwiatki! o każdej porze roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, jak tylko mam okazje kupuje nie zważając na porę roku :)

      Usuń
  46. Ooo tak ja uwielbiam takie poranki kiedy słońce mnie budzi! A zdarza się to teraz wyjątkowo mało :( Szkoda pogoda nie dopisuje. Co do kwiatów to ja mam zawsze świeże kwiaty w domu. Uwielbiam je! Dodają tyle szyku w każdym pomieszczeniu. Ostatnio lubię też hiacynty pachną obłędnie, nawet świece zapachowe nie mają tyle zapachu w sobie. Co do książek to nie mam niestety na nie czasu. Jeszcze kilka tygodni temu czytałam jedną grubą książkę na tydzień ale teraz jakoś za bardzo jestem zapracowana :(
    Pozdrawiam Cię i zapraszam do mnie na nowy post o Wielkanocnych dekoracjach DIY! www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jest takich słonecznych dni bardzo mało. Hiacynty rzadko kupuję ale muszę kupować je częściej ze względu na ich cudowny zapach :) Pozdrawiam !

      Usuń
  47. Śliczne kwiaty *w* Ja uwielbiam czerwone róże ^^
    paciulek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam kwiaty, a najbardziej tulipany, są taaakie piękne *.* moim ulubionym miejscem również jest mój pokój, tutaj mi najlepiej, bardzo go lubię :)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękne goździki - mam do nich ogromny sentyment, kojarzą mi się z moim ukochanym dziadkiem - zawsze wręczał je na różne okazje. ;)
    Moje ulubione miejsce? Hm, chyba łóżko. Mam na nim swoją bazę - mam parapet pod oknem tak nisko, że siedząc na łóżku mogę na nim pisać. ;) Do tego zawsze gdzieś na łóżku pałęta się jakaś książka, którą sobie podczytuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to miło że masz z kwiatkami taki sentyment :)

      Usuń
  50. W piatek u mnie też było bardzo ciepło :)
    Za to wczoraj spadł śnieg :)
    Czekam na wiosnę!
    Pozdrawiam!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Również uwielbiam zapach kwiatów, mam nadzieje ze wiosna szybko będzie za oknem bo mam w planach wiele postów na bloga ;d
    Ja najbardziej wolny czas uwielbiam spędzać w swoim pokoju :)

    http://dzastinnel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. piękne zdjęcia . Ja równiez lubię kwaity ale te Twoje na zdjęciu mają piękny kolor aż sama poszukam takich jutro w kwiaciarni
    obserwuje ;)
    http://chudszashirley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, swoje goździki wypatrzylam w biedronce :)

      Usuń
  53. Piękne zdjęcia - uwielbiam goździki i tulipany - to dla mnie najbardziej wiosenne kwiaty. Czekam z niecierpliwością na cieplejsze dni - wtedy będę miała więcej motywacji do spędzania wolnego czasu na dworze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie rownież są to bardzo wiosenne kwiaty. Ja rownież czekam z niecierpliwoscią na cieplejsze dni bo ostatnio bardzo zimno się zrobiło u mnie :)

      Usuń
  54. Świetne zdjęcia. Niestety wiosny jeszcze u mnie nie widać :/
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, u mnie już też jej nie widać :)

      Usuń
  55. Również uwielbiam spędzać wolny czas w swoim pokoju, w towarzystwie kubka zielonej herbaty :) A te goździki mają piękny kolor :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz udało mi się kupić goździki w takim kolorze :)

      Usuń
  56. Kocham kwiaty. ;)
    W tej chwili szykuję parapet, ponieważ doniczki ze storczykami i nie tylko już czekają w pokoju obok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rownież szykuje parapet na kwiatki, chociaż jest już na nim storczyk :)

      Usuń
  57. Masz świetnego bloga! :)
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  58. Przepiękne zdjęcia! Kocham kwiaty :) Sprawiają, że każde pomieszczenie nabiera barw.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  59. Cudne kwiaty a ksiazka fenomenalna :) ulubione miejsce to lozko i moj pokoj oczywiscie :)

    http://wooho11.blogspot.com/ zapraszam, dopiero zaczynam, jak Ci się spodoba to zaobserwuj, to duza motywacja dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem już na końcówce książki i bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła :)

      Usuń
  60. Goździki są śliczne! Ja również uwielbiam otaczać się różnorakimi kwiatami, które przywołuję u mnie nie wiedząc czemu miłe wspomnienia :)
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie kwiatki też przywołują miłe wspomnienia :)

      Usuń
  61. W aranżacji takich kwiatów można poczuć faktycznie wiosnę :) Jestem ciekawa, jak spodoba Ci się książka, którą czytasz.

    http://coffeewineinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem już na końcówce książki, i powiem, że książka zrobiła na mnie ogromne wrażenie :) Niebawem recenzja się znajdzie :)

      Usuń
  62. Uwielbiam kwiaty. Mam ich sporo w domu, a wiosną i latem także na balkonie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam sporo kwiatów w domu, a latem mam ich jeszcze więcej bo dochodzi balkon :)

      Usuń
  63. Oh tak kwiaty... Kocham kwiaty. Ale one nie kochają mnie. Potrafię ususzyć nawet kaktusa i jeszcze żadna roślinka nie zabawiła u mnie na dłużej. Dziś właśnie zabiłam mój aloes i mam żałobę, bo był to ostatni akcent natury w moim pokoju >.< Chyba zdecyduje się na fejki. Jasne, nie przenoszą tyle frajdy ile prawdziwe, ale przynajmniej nie mogą zginąć...

    Pozdrawiam i zapraszam również do siebie :)
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli ciężko u Ciebie z żywotnością kwiatków, to może poszukaj sztucznych które wyglądają jak żywe :)

      Usuń
  64. Mnie też się najlepiej myśli w swoich czterech ścianach ;)


    sisters-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Jest to mój pokój a w nim, moje łóżko hahah :D


    Zapraszam do siebie! http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/ Każdy nowy komentarz jak i obserwator wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Moje ulubione miejsce to oczywiście moje mieszkanie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze to aby mieć swoje małe miejsce :)

      Usuń
  67. piekne zdjecia ! Uwielbiam kwiaty na fotografiach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja również uwielbiam kwiaty na fotografiach :)

      Usuń
  68. uwielbiam kwiaty :) wiosną i latem są u mnie obowiązkowo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Niezwykle ciekawy blog. Na pewno warto zaglądać tutaj częściej.:)
    Pozdrawiam serdecznie, Oliwia Mrozowicz.
    http://oliwia-mrozowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, i zapraszam serdecznie do częstszych odwiedzin:)

      Usuń
  70. też już tęsknię za wiosną, ale pogoda jeszcze pewnie będzie zaskakiwać... trochę śniegu, trochę deszczu, i znowu trochę słońca :)
    moim ulubionym miejscem w którym lubię spędzać czas to dom - zdecydowanie. I w sumie to może być każde miejsce gdzie jestem tylko i wyłącznie z moim mężem, jeśli jest tylko przy mnie to w każdym miejscu mogę spędzać z nim czas, nie ma to znaczenia gdzie będziemy:)
    kwiaty też lubię ale te w doniczce bo zerwane szybko więdną, tracą swoje naturalne piękno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam i te w doniczce i cięte, mam do nich rękę więc u mnie wytrzymują na prawdę długo:)

      Usuń
  71. Mnie również słońce wprawia w pozytywny nastrój! :) Też tęsknię za wiosną i za latem także ^.^ Moje ulubione miejsce do spędzania czasu to łóżko, albo wygodny fotel :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna wisi w powietrzu nic tylko czekać na codzienne słoneczko i dużo energii :) Pozdrawiam !

      Usuń
  72. Najbardziej to lubię spędzać czas w kuchni lub przegrzebując moją szafę, a wtedy cały świat gdzieś znika za rogiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś pierwszą osobą, która stwierdziła że najbardziej lubi spędzać czas w kuchni :) Ja do swojej szafy nie lubię zaglądać, bo co ułożę i posprzątam robi się to samo :D

      Usuń
  73. Pzrepiękne kwiaty,zwłaszcza ich kolory!
    Obserwuję i Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak kwiaty mają rewelacyjny kolor :) Pozdrawiam !

      Usuń
  74. Świetny blog ! Zapraszamy do nas ! będzie nam miło :-)
    http://modeedeeviee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. U mnie wiosny nie ma, ale gości u mnie na blogu :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że gdzieś ta wiosna gości, z dniem będzie czuć ją coraz bardziej :)

      Usuń
  76. Pogoda z dnia na dzień jest coraz to piękniejsza, kocham wiosnę <3
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak pogoda coraz piękniejsza, ja również kocham wiosnę a najbardziej to czas kiedy przyroda budzi się do życia :)

      Usuń
  77. Też lubię kwiaty tyle ze nie do końca potrafię o nie dbać więc zwykle szybko u mnie padają. Muszę się więc posiłkować sztucznymi choć to nie to samo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam rękę do kwiatów dlatego też długą u mnie wytrzymują. Dokładnie sztuczne to nie to samo ale zawsze jest to miłe dla oka rozwiązanie :)

      Usuń
  78. Piękne kwiaty :) Oczywiście również mam takie miejsce, w którym najbardziej lubię odpoczywać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, najważniejsze to mieć miejsce w którym można odpocząć :)

      Usuń
  79. Też uwielbiam zapach kwiatów. Mam swoje ulubione miejsce, ale lubię też odwiedzać nowe. ;)
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię odwiedzać nowe miejsca, i je znajdować :)

      Usuń
  80. Niech się tylko zrobi cieplej ;)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dzisiaj już było cieplutko i słonecznie.
      Wesołych świąt! :)

      Usuń
  81. śliczne zdjęcia, również uwielbim kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Muszę przeczytac :) Bardzo dobry post :)
    http://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. cudny post! ;) <3
    http://zmiloscidozdjec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Śliczne zdjęcia ♥ Masz bardzo estetycznego bloga :)
    http://theblacksweatshirt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Czas w obiektywie , Blogger