marca 03, 2016

Haul kosmetyczny #1



Nienawidzę takiej pogody, kiedy cały dzień pada i najchętniej przeleżało by się cały dzień.  Mam jednak nadzieje, że teraz będzie więcej słońca niż ponurej pogody, która jest już od dłuższego czasu.
Jak tytuł posta wskazuje, dzisiaj kolej na haul kosmetyczny. Niektóre kosmetyki które wam przestawię są nowościami, a niektóre już testuje od dłuższego czasu.




1. Pierwszym kosmetykiem, który jest dla mnie nowością to: Ziaja oczyszczanie z liściem manuka. - żel myjący normalizujący na dzień i na noc. Słyszałam o tym produkcie wiele dobrego, więc postanowiłam przetestować i sprawdzić go na sobie. Od dłuższego czasu poszukuję jakiegoś dobrego żelu do mycia twarzy. Ciekawi mnie jak się sprawdzi u mnie. Trafiłam na super promocje w Hebe w której kupując dwa produkty z firmy Ziaja trzeci najtańszy macie za 1 grosz. Promocja trwa od dzisiaj do 9 marca.
Cena produktu - 8,99 zł za 200 ml. 

                


2. Kolejnym kosmetykiem, który jest również dla mnie nowością to: Ziaja oczyszczanie z liściem manuka - krem nawilżający balans, korygująco-ściągający SPF 10 ochrona niska. O tym produkcie również słyszałam wiele dobrego, i jestem ciekawa jak się sprawdzi u mnie. Jestem bardzo oczekująca jeśli chodzi o kremy do twarzy. 
Cena produktu - 9,99 zł za 50 ml

                    


3. Kolejnym kosmetykiem który od dawna chciałam przetestować jest :Catrice cosmetic CAMOUFLAGE CREAM. Od dłuższego czasu szukam dobrego kamuflażu, który zakryje niedoskonałości na skórze, a również zakryje cienie pod oczami. Testowałam już dużo kosmetyków tego typu, lecz każdy się nie sprawdzał ze względu na trwałość kosmetyku. Zdecydowałam się na ten kosmetyk w kompakcie ponieważ jest bardziej wydajniejszy. Również zakupiłam go na promocji w Hebe,gdzie kupujac jeden kosmetyk z Catrice drugi można bylo kupić z 1 grosz. Niestety promocja trwała tylko do wczoraj. 
Cena produktu 12,99 za 3 g (kolor jaki wybrałam to 010 )



4. Jako czwarty kosmetyk przedstawię wam podkład do twarzy z firmy : Rimmel Lasting finish SPF 20. Podkład z tej firmy używam już kilka dni i niestety u mnie się on nie sprawdza mimo rewelacyjnej konsystencji produktu. Skusiłam się na ten produkt ponieważ czytałam o nim wiele opinii. Mam duży problem jeśli chodzi o dobór produktów ponieważ mam suchą cerę i ciężko znaleźć coś co sprawi że będę zadowolona. Jednak produkt ma dość dobre krycie, wygląda na skórze delikatnie i nie zostawia efektu maski.
Cena produktu - 28,99 zł 30 ml ( kolor jakie wybrałam to 200 )

                   


5. Kolejnym produktem który testuje od jakiegoś czasu jest : Konturówka do brwi z firmy Golden Rose DREAM Eyebrow Pencil. Używając ten produkt jestem na prawdę zadowolona, ba z każdych kosmetyków z tej firmy jestem zadowolona. Produkt jest na prawdę trwały a jego konsystencja jest również na duży plus. Dobrze się rozprowadza i ma naturalny efekt na brwiach. Dodatkowym plusem jest szczoteczka która jest połączona z zatyczką.
Cena produktu - 8,60 zł ( Kolor jaki używam to 102 )




6. Następnym produktem który pokaże jest :  Lovely Curling Pump Up mascara. Testuję ten produkt również już jakiś czas. Jak dla mnie jedna z najlepszych maskar jakie miałam do tej pory. Świetnie podkręca i wydłuża moje rzęsy, produkt się nie osypuje ani nie roluje. Jej szczoteczka ma idealny dla mnie aplikator do nakładania tuszu. 
Cena produktu - 9,99 zł za 9 ml   
 


7. Przedostatnim produktem jest - Maskara Maybelline Revolution the colossal volum Expres Waterproof. Testuje od kilku dni i jedyne co na razie budzi moją wątpliwość to jej nie przyjemny zapach, jednak produkt sam w sobie sprawdza się jak na razie dobrze, szczoteczka maskary jest świetna i pięknie rozczesuje rzęsy, daje im naturalne podkreślenie. Zobaczymy jak produkt się spiszę w czasie. 
Cena produktu - 31,99 za 10,7 ml 
  


8. Ostatnim już produktem który zaczynam testować jest : Lovely eye - Liner Glossy eyeliner.  Jego konsystencja przypomina inne produkty, które używałam, lecz przy pierwszym nakładaniu mogę powiedzieć, że ma troszkę grubszy pędzelek, jednak chcę zaznaczyć że to są moje odczucia wobec produktu. Ciekawi mnie jak się sprawdzi u mnie z trwałością. 
Cena produktu - 7.99 zł za 2,50 ml 

               
 


Testowałyście, któryś z tych produktów? Jeśli tak to jakie są wasze opinie i wrażenia co do kosmetyków? Czekam na wasze opinie w komentarzach. 

Pozdrawiam !



114 komentarzy:

  1. Ta manukowa seria z ziaji jakoś nigdy mnie nie pociągała. Camuflage z Catrice też bym chciała mieć, ale co pójde do drogerii to zostają same ciemne kolory On może być troszkę za ciężki i za tępy pod oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też nigdy nie pociągała ta seria, ale chcę przetestować i zobaczyć jak się spisze. Jeśli chodzi o camouflage z Catrice to muszę przetestować jak będzie wyglądać pod oczami, i czy będzie bardzo tępy :)

      Usuń
  2. Posiadam Maybelline Revolution the colossal volum Expres Waterproof i u mnie sprawdza się znakomicie ^^ Świetny haul ;) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jak na razie też się dobrze sprawdza, gdyby nie ten zapach nie miałabym zastrzeżeń :)

      Usuń
  3. Uwielbiam ten tusz! A wręcz kocham ;) po 3 seansach w saunie dalej jest nienaruszony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie dziwie się czemu, go kochasz skoro świetnie się sprawdza w takich warunkach ! :)

      Usuń
  4. ja posiadam tonik z serii oczyszczanie manuka i też jest fenomenalny!
    A maskare lovely też używałąm i sprawdzala sie swietnie
    ~MagFaMro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś czuje, że muszę jeszcze przetestować tonik z tej serii :)

      Usuń
  5. Ja też nienawidze takiej pogody! Pare produktów znam ale nie używałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz bliżej wiosna, więc mam nadzieje, że od razu będzie lepiej. :)

      Usuń
  6. Bardzo fajne nowości :) Uwielbiam maskarę z Lovely! Za taką cenę, to najlepsza maskara :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testowałam wiele maskar z tej firmy, ale ta się okazała moim faworytem ! :)

      Usuń
  7. Uwielbiam wszystkie z przedstawionych tutaj kosmetyków:)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  8. i have heard a lot of positive reviews about Zaia brands, unfortunatle i couldn't find it in my country

    better than yesterday GUERLAIN GIVEAWAY on my blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm sorry, maybe at last find cosmetics ziaja in your country :)

      Usuń
  9. Posiadam eyeliner i tusz z Lovely. Jeśli chodzi o tusz - naprawdę godny polecenia, jeden z lepszych produktów które używałam do tej pory! Natomiast eyeliner... hm nic do niego nie mam, jestem z niego raczej zadowolona. Jednak nie jest on jakiś świetny jak dla mnie :)
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem go ciekawa, jedni zachwalają drudzy krytykują. Mam nadzieje, że nie będzie z nim aż tak źle :D

      Usuń
  10. Oby dwa tusze muszę przyznać ,że warte uwagi, przynajmniej mi się fajnie sprawdzały, ale do czasu... :P ;)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie u mnie też się sprawdzają, zobaczymy jak na długo :) Pozdrawiam !

      Usuń
  11. Tę serię z Ziaji bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Używam toniku z tej serii Ziaji i jestem bardzo zadowolona. Ja ten podkład używałam latem i byłam bardzo zadowolona, skóra wyglądała świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie podkład się nie sprawdza do końca, bo przy suchej skórze uwydatnia skórki :(

      Usuń
  13. te dwa tusze posiadałam i byłam z nich bardzo zadowolona :D !!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem jak na razie z nich zadowolona, zobaczymy jak dalej z nimi będzie :)

      Usuń
  14. O, dobrze, że piszesz o tej akcji w Hebe, osobiście bardzo lubię manukową serię z Ziaji, która według mnie jest naprawdę dobra jak na tą cenę, polecam przetestowanie pasty z manuka, jest rewelacyjna i dobrze oczyszcza buzię :) Poza tym też lubię tusze z Maybelline, fakt, dziwnie pachną, ale nieźle się spisują :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz serię z ziaji czy ogólnie kosmetyki z tej firmy, to bardzo polecam promocje zwłaszcza że możemy zaoszczędzić :) Na pewno przetestuję pastę, chciałam kupić dzisiaj lecz niestety już nie było. Jeśli chodzi o tusz to myślę, że zapach można jakoś znieść ważne aby był efekt dobry :)

      Usuń
  15. Muszę sobie kupić tą maskarę z Lovely. :-) Słyszę o niej same dobre rzeczy, a ja jeszcze jej nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam tą maskarę, na prawdę świetnie się spisuje. Testowałam wiele tuszy z tej firmy jednak ta jest dla mnie najlepsza :)

      Usuń
  16. Znam tylko kosmetyki z Ziaji i z tej serii byłam zadowolona tylko z pasty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak te kosmetyki sprawdzą się u mnie :)

      Usuń
  17. Świetny blog! Przyjemnie się czyta :) Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Camuflage z Catrice jest cudowny :) zdecydowanie można go polecić :) trwały, dobrze kryjący i do tego nie drogi :)

    http://martysia-toniekoniectodopieropoczatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem go bardzo ciekawa nie mogę się doczekać aż go wypróbuję! :)

      Usuń
  19. Ta maskara z lovely też mi się dobrze sprawdzała :) nie skleja rzęs, a to duży plus :D obecnie używam lovely-wild cat eye i też jest mega :) Co powiesz na wspólną obserwację? :D
    moj blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej masakry jeszcze nie testowałam ale bedzie na pewno na mojej liście testowania :)

      Usuń
  20. Widać, że zakupy udane. :)
    Testowałam Camuflage z Catrice i jest cudowny.
    + Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak udane, ciagle szukam tych jedynych produktów wiec nie obejdzie sie bez testów :)

      Usuń
  21. Uwielbiam produkty firmy ziaji:) zawsze mi sie sprawdzają. Obserwuje od dawna;)

    my blog-click

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez uwielbiam kosmetyki z ziaji, bardzo je sobie chwale i nigdy mnie nie zawiodły :)

      Usuń
  22. Hej :) mam dwa produkty z twojego haula kosmetycznego, od jakiegoś czasu testuje właśnie podkład do twarzy Rimmel, bo też mam suchą skórę i do swojego rodzaju cery nie mogę nic zadowalającego dobrać :/ Lek zawierający izotretynoiną zmienił strukturę mojej skóry i teraz jest ona bardzo sucha (wcześniej miałam cerę przetłuszczającą się) i ciągle testuje nowe podkłady, które dobrze nawilżą skórę. Wiadomo że nie będę kupować non stop nowych tylko zmieniam wtedy jak zużyję i nie będę dalej zadowolona z efektów. Jeśli chodzi o podkład to moim zdaniem nie za dobrze nawilża moją skórę i będę szukać czegoś innego, ale pomimo tego ma dużo plusów: dobrze się rozprowadza, jest trwały i dobrze kryje drobne niedoskonałości.
    Mam też jeszcze jeden sprawdzony, którego nie ma na Twojej liście ale może będziesz chciała sobie przetestować, na razie jestem zadowolona tylko z podkładu Loreal True Match.
    W swojej kosmetyczce mam też ten Liner Glossy eyeliner. Podoba mi się w nim, że ma wygodny pędzelek którym można zrobić cienką kreskę, to jego plus i dlatego zawsze go kupuję. Ponadto, zostaje na oku dosyć długo chyba dlatego, że mam suchą skórę, dlatego tak szybko nie znika z oka więc tak jak ja chyba powinnaś być zadowolona z niego :)
    Buziaki :*
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś rownież miałam skórę przetłuszczająca się, lecz nie wiem jaki był tego skutek, że w pewnym momencie moja skóra stała sie strasznie sucha. Używam dużo kremów mocno nawilżających i jest trochę lepiej ale dalej jest sucha. To prawda podkład ma swoje zalety ale niestety nie nawilża dobrze skóry jak i u ciebie. Na pewno przetestuję ten podkład co mi poleciłaś chętnie sprawdzę jak u mnie się sprawdzi, mam nadzieje że będę zadowolona lecz muszę troche sie pomęczyć z tym aktualnym. Ciekawe jak u mnie spisze sie eyeliner :) buziaki :*

      Usuń
  23. U mnie płyn Ziaja liście manuka się nie sprawdził :( Słyszałam, że ten tusz Lovely działa cuda i do tego jest tani :) U Ciebie również pozytywna opinia :) Pewnie dlatego nigdy nie mogę na niego trafić w Rossmannie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe jak u mnie sprawdzi się ta seria manuka, tusz jest rewelacyjny lecz też mam problem aby go kupić bo ciagle go nie ma. Cieszę się, że w końcu udało mi się go kupić :)

      Usuń
    2. Dziękuję za obserwację :) Ja również już obserwuję :*

      Usuń
  24. Kamuflaż z Catrice znam i polecam każdemu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam okazję testować ten tusz z Maybelline i byłam z niego zadowolona. A kamuflaż z Catrice jest niesamowity, mam go w kolorze 010 i jest idealny.

    http://dressed-in-makeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa produktu z catrice, ponieważ używałam podobnych kosmetyków i żaden się nie sprawdził ;)

      Usuń
  26. A 3 rzeczy z ziaji nie wzielas? Rowniez chce przetestowac ten zel myjacy do twarzy ;) zapraszam do mnie pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybrałam dwa żele do mycia twarzy, więc stwierdziłam że nie ma sensu pokazywać ich tutaj dwóch :)

      Usuń
  27. nie lubię nic z tych kosmetyków z ziaji z liści manuka ja wybrałam vichy normaderm i uwielbiam <3 są droższe ale wydajniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała wypróbować coś z linii kosmetyków Vichy bo słyszałam też dużo dobrego na ich temat :)

      Usuń
  28. Używałam obu tuszy i byłam zadowolona, a z racji tego, ze lubie eksperymentować teraz używam z miss sporty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię eksperymentować, lecz te z miss sporty jakoś nie bardzo są dla mnie :)

      Usuń
  29. Bardzo lubię maskę peelingującą z manuki, u mnie wpisuje się dobrze :) tusz z lovely również bardzo lubię, w szczególności do dolnych rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam mnóstwo peelingów do twarzy, dlatego na razie mam żel do mycia oraz krem zobaczymy jak się spiszą :)

      Usuń
  30. Miałam tusz z Maybelline i dość dobrze się sprawował :)
    Mój blog<-- klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na razie też dobrze się sprawuje, ciekawa jestem jak długo :)

      Usuń
  31. Tusz z Lovely także sprawdza się u mnie bardzo dobrze :) Natomiast jeśli chodzi o Catrice, ja poluję na płynny korektor, jednak nie mogę go jak na razie dorwać stacjonarnie :) Pozdrawiam i również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałam kupić płynny lecz niestety nie mogę go nigdzie dorwać w stacjonarnym sklepie, dlatego kupiłam w tym kompakcie :)

      Usuń
  32. świetne nowości:) z kamuflażu Catrice będziesz zadowolona, świetnie kryje wszelkie niedoskonałości:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam już 2 dzień i jestem zachwycona jego kryciem i trwałością :)

      Usuń
  33. These are awesome products , I feel I fall in love with it, thanks for your sharing to all together. Regard - Blog Tutorial Supporter

    OdpowiedzUsuń
  34. Kamuflaż z Catrice mam i ja i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 dzień testowania a ja jestem kamuflażem z Catrice zachwycona !:)

      Usuń
  35. Koniecznie muszę spróbować kosmetyków Ziaji. Kiedyś sporo ich używałam i byłam całkiem zadowolona...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ciągle używam kosmetyków z Ziaja i zawsze byłam zadowolona zobaczymy czy z tą seria z manuka się polubimy :)

      Usuń
  36. Liście manuka uwielbiam, aczkolwiek w wersji pasty oczyszczającej. Innych produktów z tej linii nie próbowałam :).

    Dzięki za wizytę na moim blogu :)! Równeż dodaję do obserwacji :). Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przetestować ta pastę, lecz niestety stacjonarne jej nie dostałam :)

      Usuń
  37. Przyznam szczerze, że nie używałam żadnego z tych kosmetyków, ale zachęciłaś mnie do wypróbowania tuszu Lovely:)
    również obserwuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bo jest na prawdę świetna, u mnie się sprawdza rewelacyjnie i nie wyobrażam sobie rozstania z nią :) Pozdrawiam

      Usuń
  38. bardzo lubię tą maskarę z maybelline ale wiem że wiele osób nie ejst z niej zadowolonych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jak na razie się sprawdza a jak będzie później się okaże na razie jestem zadowolona :)

      Usuń
  39. Maskarę Lovely polecam. Może i nie trzyma się zbyt długo, ale i tak jest dobra. Skoro radzi sobie nawet z moimi rzęsami, które są strasznie rzadkie to naprawdę musi być dobra.
    Zastanawiałam się ostatnio nad tymi produktami od Ziaji, ale skończyło się na czymś zupełnie innym. Nie urywa mi pośladków, ale na pewno dobrze oczyszcza twarz, także przy najbliższej okazji będę celowała w tę markę.


    Pozdrawiam,
    Mówiąc Słowami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie trzyma się dość długo, dlatego jestem bardzo zadowolona z efektu. Jestem ciekawa jak u mnie sprawdzi się ta seria z manuka z Ziaji :) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Daj znać, bo też jestem ciekawa!

      Usuń
  40. Widać udane zakupy. Długi czas zastanawiałam się nad tym żelem z Ziaji, ale ostatecznie stwierdziłam, że może być dla mnie za mocnym produktem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię kosmetyki z Ziaji nigdy mnie nie zawiodły, ale ciekawa jestem tej serii z manuka :)

      Usuń
  41. Nie miałam nic z tego. Ale produkty Ziaji uwielbiam.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam mnóstwo kosmetyków z ziajii i byłam zadowolona, ciekawe jak z tymi z serii z manukiem :) Pozdrawiam !

      Usuń
  42. Uwielbiam tę serię z Ziaji;)
    Oprócz produktów,które pokazałaś mam też tonik ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem w trakcie testowania, ciekawi mnie to czy u mnie również się sprawdzi :) Pozdrawiam !

      Usuń
  43. Ja osobiście bardzo lubię kosmetyki z Ziaji :) Są naprawdę świetne!
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również lubię kosmetyki z Ziaji, i nigdy się na nich nie zawiodłam a jak będzie z serią manuka to się okaże po testowaniu :)

      Usuń
  44. Świetne kosmetyki :)
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ziaję uwielbiam zawsze i wszędzie! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, ciekawi mnie jak spisze się tym razem :)

      Usuń
  46. Świetny haul! Już kilka razy widzę ten żel myjący z Ziaji i mam ochotę go wypróbować :)

    immhfashionblog.pl(klik) | Pierwszy lookbook na yt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, jest lubisz próbować nowości to może warto spróbować i ta serie :)

      Usuń
  47. Uwielbiam ziaję i mam zamiar sobie kupić wszystkie produkty z tej serii, bo słyszałam o nich już wiele pozytywnych opinii. ^.^ Tę maskarę z lovely również chętnie bym wypróbowała, moja obecna się już kończy, więc to dobry powód dla wypróbowania tej. :))

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też słyszałam, że produkty z tej serii maja dobra opinie. Ciekawi mnie jak u mnie się spiszą te produkty. A tusz do rzęs serdecznie polecam :)

      Usuń
  48. produkty z ziaji mega uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, jednak ciekawi mnie jak ta seria się u mnie sprawdzi :)

      Usuń
  49. Ja miałam żel z Ziai liście manuka. Tak mnie po nim wysypało... że tragedia xD nic dziwnego, na jednym z pierwszych miejsc ma silikony. Silny detergent, a ja mam delikatną skórę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o tej serii wiele dobrego a jak się u mnie sprawdzi to się przekonam. Mam tylko nadzieje że nie wysypie mnie tak jak Ciebie :)

      Usuń
  50. Kremu z ziai z liści manuka używałam i byłam bardzo zadowolona:)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawi mnie jak u mnie się sprawdzi, bo z każdego innego kosmetyku ziaji jestem zadowolona :)

      Usuń
  51. Posiadam peeling i jeszcze w sumie nie wyrobiłam opinii, ale pump-up posiadam i jak najbardziej kocham!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA tak samo nie wyrobiłam sobie jeszcze opinii. Wszystko się okaże przy dłuższym użytkowaniu :)

      Usuń
  52. super post kochana !
    Ja juz od dłuższego czau poluje na ten korektor z catrise :D
    a tusze z maybelline sa cudowne !


    www.patryczko.blogspot.com Zapraszam na nowy post o kosmetycznych nowościach ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też długo polowałam na ten kamuflaż z Catrise, jednak udało mi się go kupić ale w formie kompaktowej :D

      Usuń
  53. Prawie wszystko uwielbiam *_*

    OdpowiedzUsuń
  54. Taka pogoda jest najgorsza, gubi się we mnie cała motywacja do czegokolwiek :(
    Poszukuję od jakiegoś czasu idealnej mascary, może spróbuję tych opisanych w poście! :)

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Jestem bardzo ciekawa, jak Tobie się sprawdzi ta seria z Liśćmi manuka,bo ja jestem zadowolona:) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na rozdanie:)) http://angelikowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem ciekawa jak sie sprawdzi po dłuższym użytkowaniu, jak na razie jestem zadowolona :)

      Usuń
  56. Lubię ten żel i krem Ziaja Liście Manuka :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Czas w obiektywie , Blogger