marca 22, 2017

Kosmetyki Lily Lolo - Costasy


Dzisiaj mam dla was post na temat 3 kosmetyków Lily Lolo od Costasy. Mineralne produkty do makijażu zdecydowanie są moimi ulubionymi i chętnie po nie sięgam. Jak już możecie zauważyć z poprzednich postów mam już dość sporą ilość kosmetyków naturalnych. Jeśli jesteście ciekawi co kryje się w tych pudełeczkach zapraszam do czytania.



Zadbane i uzupełnione brwi są sukcesem do pięknego makijażu. Przedstawiam wam mój idealny duet do wypełniania i utrwalania brwi - EYEBROW DUO DARK . Odcień idealnie do mnie pasuje, moje brwi nie są za jasne ani za ciemne. Wypełnianie brwi tym produktem jest bardzo przyjemne, nie osypuje się a także łatwo go wyczyścić jeśli lekko się wyjedzie poza granice. Dzięki dołączonemu woskowi do produktu możemy w szybki sposób utrwalić nasze brwi, a także je ujarzmić.


Informacje producenta :

W skład ciemnego zestawu wchodzi cień w chłodnym odcieniu brązu oraz wosk. Cieniem precyzyjnie wypełnisz wszystkie luki między brwiami, woskiem natomiast nadasz brwiom pożądany kształt. To idealny produkt, dzięki któremu Twoje brwi będą perfekcyjnie podkreślone, przez co sam makijaż będzie jeszcze bardziej dopracowany i pięknie wykończony.

- łagodna, naturalna formuła,
- lekka konsystencja,
- nie zawierają substancji zapachowych ani talku,
- wyjątkowo trwałe,
- zawiera olejek jojoba oraz wosk karnauba.


SKŁAD: 

WAX - KAOLIN, RICINUS COMMUNIS SEED OIL, SIMMONDSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL, CERA ALBA, CANDELILLA CERA, ZINC STEARATE, HYDROGENATED CASTOR OIL, COPERNICIA CERIFERA CERA, CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), CI 77491 (IRON OXIDE), CI 77492 (IRON OXIDE)

POWDER - KAOLIN, SIMMONDSIA CHINENSIS SEED OIL, ZINC STEARATE, TOCOPHEROL, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL [+/- CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), CI 77491 (IRON OXIDE), CI 77492 (IRON OXIDE), CI 77499 (IRON OXIDE)]


Opakowanie jest jak zawsze piękne w tych kosmetykach. Bardzo zauroczyło mnie malutkie lusterko, które fajnie sprawdzi, jeśli w ciągu dnia będziemy mieć ochotę poprawić brwi będąc poza domem. 
Produkt jest bardzo trwały,  


Odcień, który wybrałam to Dark, jednak możecie wybrać odcień w dwóch innych wariantach kolorystycznych. 


Jestem bardzo zadowolona z tego produktu, towarzyszy mi on w codziennym makijażu. Świetnie dopasowana kolorystyka do mojego odcienia włosów. Trwałość tego produktu bardzo mnie zachwyciła, gdyż różnego rodzaju pudry nie trzymają się u mnie dobrze, po przez ścieranie się. Mimo małego opakowania produkt jest bardzo wydajny.
Cena produktu 48,50 zł za 2g.





Wiosna to idealny czas na uzupełnienie nowych lakierów w pięknych i żywych odcieniach. Kolejnym produktem jest lakier do paznokci, który skradł moje serce kolorem jak i jego jakością - Lekki lakier do paznokci w odcieniu CARNIVAL. Piękny odcień mocniejszego różu jest moim zdecydowanym "must have" tego sezonu. Nigdy nie przepadałam za tego rodzaju odcieniami, jednak nadszedł czas kiedy to się zmieniło. Dość rzadka konsystencja sprawia przyjemne rozprowadzanie produktu na paznokciach. Bardzo jestem zadowolona kryciem, który już po jednym pociągnięciu wygląda świetnie.


Informacje producenta : 
Wyjątkowo, delikatny dla płytki paznokciowej lakier Lily Lolo z formułą 8-free nie zawiera toluenu, DBP, formaldehydu, żywic fenolowo-formaldehydowych, kamfory parabenów, ftalanów, ksylenów oraz ethyl tosylamide resin. To doskonały wybór dla Pań, które szukają zdrowszej wersji lakieru, aby móc cieszyć się kolorem na paznokciach.
Wzmacniająca formuła pomaga chronić płytkę paznokcia i jednocześnie sprawie, że lakiery nie odpryskują, a samo malowanie jest przyjemne. Zadbaj o swoje paznokcie przy pomocy lekkich lakierów Lily Lolo.
Paleta aktualnie posiada 5 klasycznych odcieni.

- doskonała trwałość,
- szybko wysychają,
- piękne, lśniące wykończenie,
- łatwa aplikacja,
- wolne od toluenu, DBP, formaldehydu, żywic fenolowo-formaldehydowych, kamfory parabenów, ftalanów, ksylenów oraz ethyl tosylamide resin,
- odpowiednie dla wegan.

SKŁAD:
BUTYL ACETATE, ETHYL ACETATE, ISOPROPYL ALCOHOL, NITROCELLULOSE, ADIPIC ACID/NEOPENTYL GLYCOL/TRIMELLITIC ANHYDRIDE COPOLYMER, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER, ADIPIC ACID/FUMARIC ACID/TRICYCLODECANE DIMETHANOL COPOLYMER, CELLULOSE, STEARALKONIUM HECTORITE, PROPYLENE CARBONATE, SILICA DIMETHYL SILYLATE, STEARALKONIUM BENTONITE, POLYHYDROXYSTEARIC ACID, ALCOHOL DEN., LECITHIN, CITRIC ACID, AQUA [+/- CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77002 (ALUMINUM HYDROXIDE), CI 19140 (YELLOW 5 ), CI 15850 (RED 6 ), CI 77120 (BARIUM SULFATE)]


Szklana buteleczka, bardzo fajnie się prezentuje, pędzelek jest w średniej wielkości co sprawia precyzyjny manicure. Bardzo przyjemnie zmywa się produkt z paznokci.


Lakier bardzo szybko wysycha i pięknie lśni na paznokciach. Kolor trzyma się długo, dzięki czemu możemy cieszyć się pięknymi paznokciami do 6 dni bez odprysków, których nikt z nas nie lubi.


Zwykłe lakiery do paznokci poszły u mnie w niepamięć przez Hybrydy. Ten lakier sprawił, że przy zwykłych lakierach również można cieszyć się pięknymi paznokciami do 6 dni co jest wielkim plusem, i na pewno zaopatrzę się jeszcze w inne odcienie. Szybkość wysychania lakieru jest jego wielkim atutem, gdyż nie lubię długo czekać na to by móc w końcu coś robić. Jestem bardzo zadowolona z tego produktu i na pewno dość często będzie gościł na moich paznokciach.
Cena produktu : 42,20 zł za 8 ml.




Pięknie wyglądająca cera, to marzenie każdej z nas. Jako osoba borykająca się z trądzikiem zawsze potrzebuje korektora, który sobie z tym poradzi. Na ratunek przychodzi mi korektor Lily lolo w odcieniu BARLEY BEIGE. Jest to duet idealny z podkładem naturalnym, który posiadam. Korektor świetnie sobie daje radę, a kiedy nieproszony gość pojawi się na mojej skórze, w łatwy sposób mogę go zamaskować. Świetną sprawą w produktach mineralnych jest budowanie warstwowe, które pozwala nam nałożyć tyle produktu ile potrzebujemy.

Informacje producenta: 
Jasny korektor idealny do tuszowania skaz i wyprysków skórnych. Barely Beige jest idealny dla osób o jasnej karnacji. Odcienie podkładów, z którymi Barely Beige współgra kolorystycznie to : Blondie, Warm Peach i Candy Cane

Dzięki zawartości kaolinu ( zwanego również pod nazwą glinka porcelanowa ) Barely Beige daje długotrwałe krycie. Będziesz zachwycona naturalnym efektem jaki pozwolą Ci uzyskać mineralne korektory Lily Lolo.

- nie zawiera drażniących substancji chemicnych, nanocząsteczek, parabenów, tlenochlorku, bizmutu, talku, sztucznych barwników i konserwantów,
- bezzapachowy,
- lekka, jedwabista konsystencja i beztłuczszowa formuła,
- dzięki zarartości naturalmych składników, ma właściwości lecznicze i hamujące powstawanie nowych wyprysków, 
- matowe wykończenie,
- 100% naturalny,
- może być używany przez wegan i wegetarian.

SKŁAD
KAOLIN, ZINC OXIDE [+/- CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), CI 77492 (IRON OXIDE), CI 77491 (IRON OXIDE), CI 77499 (IRON OXIDE)]


Naturalnie wyglądająca cera? Tak to możliwe dzięki mineralnym kosmetykom. Muszę przyznać, że po nałożeniu korektora moja skóra wygląda naturalnie, a tego oczekuje zawsze od produktu. Niestety w przypadku drogeryjnych korektorów przy mocniejszym trądziku ciężko jest nałożyć produkt, który nie będzie rzucał się oczy. 


Zaletą produktu Lily Lolo jest to, iż nie przesusza on mojej cery a w przypadku suchej skóry zawsze jest z tym mały problem. Mimo matowego wykończenia moja skóra wygląda świetnie i nie muszę martwić się o suche skórki z czym często miałam do czynienia. Produkt mnie nie zapycha, nie uczula. Jestem ogromnie zadowolona z korektora, i serdecznie wam go polecam.
Cena produktu - 51,20 zł za 5g.

Mimo iż kosmetyki są dość drogie, co często was przeraża to z własnego doświadczenia wiem, że warto zainwestować w produkty lepszej jakości i móc cieszyć się pięknym makijażem. Od kiedy zaczęłam przygodę z produktami mineralnymi, problemy skórne mojej cery się zmniejszyły dzięki naturalnym składnikom tych produktów. Dziękuję serdecznie Firmie Costasy za produkty do testów.

A wy macie jakiś produkt z Lily Lolo?

Pozdrawiam! 

34 komentarze:

  1. Co do cieni do brwi wydaje mi się, ze cena jest za wysoka, zdecydowanie. Chyba skusiłabym się o tańsze, dobre zamienniki a nie ukrywam, na dzisiejszym rynku sporo tego :) Bo firmy idą jak burza w konkurencji. Lakiery - nie mój odcień, róż to kolor z którym niezbyt się lubię, ale też nie dyskwalifikuje go na starcie, więc myślę że mogłabym przetestować ale nie w tej cenie :D korektor też swoje liczy, ale myślę że za niego akurat mogłabym dać tyle :) Szkoda, że nie ma efektu na buzi, jak faktycznie radzą sobie oba produkty - pierwszy i trzeci :)
    Z tej marki nic nie mam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie korzystam z produktów Lily Lolo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobno ich puder jest bardzo dobry :)

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nigdy nie probowalam ich ale kusza mnie - duzo ich wszedzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się kolor lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie używałam kosmetyków tej marki, ale sporo o niej słyszałam! Sama kiedyś myślałam nad pudrem ale jednak jakoś ta myśl poszła w zapomnienie. Fajny odcień lakieru! przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te sypkie pudry:)


    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham Lili Lolo ♥ Lakier chętnie bym przygarnęła ;) Piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś pierwszą osobą u której czytam że LL w swojej ofercie ma również lakiery do paznokci :) ogólnie marka mnie bardzo kusi najbardziej chcę wypróbować ( puder, korektor, róż i tusz :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam i LL i AM i z obu marek jestem zadowolona :) Z Twoich propozycji lakier odpada, wolę hybrydy. Korektor jest ciekawy i duo do brwi, aczkolwiek tego duetu bym się bała, bo jestem przyzwyczajona do kredek jeśli chodzi o poprawę kształtu :) Ale z drugiej strony może bym się przemogła jakbym go spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajną taką minimalistyczną grafikę mają te kosmetyki, sporo ich ostatnio w blogosferze ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten lakier do paznokci i jestem z niego zadowolona :)

    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam całkiem sporą gromadkę kosmetyków Lily Lolo, ale w sumie ani duo, ani lakierów nie mam, a to 6 dni jest, jak dla mnie, imponującym wynikiem! :D Będę musiała się im bliżej przyjrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem aktualnie na etapie testowania kosmetycznych nowości, więc chętnie wypróbuję i tą markę! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam kosmetyki tej marki! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna recenzja, widać, że włożyłaś w nią mnóstwo czasu oraz wisiłku, poza tym - też lubię lakiery, które szybko wysychają ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Lili Lolo zasypuje swoimi produktami w okół ;). Sama ich jeszcze nie miałam ale chyba najbardziej kuszą mnie ich produkty do ust :D.

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam, że są świetne, ale kurczę cena mnie troszkę zniechęca ;(

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny odcień lakieru ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Produkty są wprawdzie drogie, ale wiem z doświadczenia, że zarówno, jak piszesz, dobrze działają na skórę, to jeszcze są baaardzo wydajne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam jeszcze korektora z marki Lily Lolo, ale na pewno bym się z nim polubiła :) Podkład totalnie pokochałam! Lakier skradł moje serce :) Mam słabość do fuksji <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mam ale chętnie wypróbuję jakieś ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam puder mineralny lili lolo i byłam bardzo zadowolona

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądają super, muszę wypróbować :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Od niedawna posiadam korektor, ale jeszcze nie przetestowałam go na tyle, aby wydać jakąś opinię ;) Podukty do brwi są niestety dla mnie za ciemne, a lakierów zwykłych już nie używam, ale... wieeele kosmetyków tej marki mnie ciekawi ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Na lakiery się nie skuszę raczej w najbliższym czasie ;) ale własnie mam korektor blondie który kupiłam sobie kiedyś i skończyc sie nie może :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Najbardziej z tych produktów ciekawi mnie korektor - nie miałam jeszcze mineralnego korektora i muszę pomyśleć nad zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja w Lily Lolo jestem już zakochana :) mam już niezłą kolekcję i używam ich codziennie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Czas w obiektywie , Blogger