lipca 08, 2017

Mój codzienny makijaż


Dzisiaj przedstawię wam moją wersję makijażu dziennego, który wykonuje wychodząc z domu. Makijaż nie jest skomplikowany, i w szybki sposób można go wykonać, także jeśli jesteście ciekawi zapraszam was do czytania oraz oglądania zdjęć.


Dobrze przygotowana skóra to postawa, przed wykonaniem makijażu stawiam na jej oczyszczenie a także nawilżenie. Moja skóra trochę się uspokoiła, jednak widać na niej przebarwienia czy krostki. 


Gdy moja skóra jest przygotowana nakładam gąbeczką podkład z Bourjois - Healthy Mix w odcieniu 52 Vanilla. Sprawdza się u mnie świetnie, fajnie nawilża moją twarz a także wyrównuje jej koloryt. Krycie tego podkładu jest dla mnie zadowalające, jak możecie zauważyć na zdjęciu niżej moja skóra wygląda dobrze. Następnym krokiem jest korektor z Maybelline Affinitone w odcieniu 03 Sand, bardzo ładnie kryje a także rozświetla moją skórę pod oczami. Korektor z Catrice używam na miejsca z którym nie poradził sobie podkład oraz korektor, czyli na mocniejsze przebarwienia i krostki. Całość makijażu utrwalam pudrem w kamieniu również z serii Affinitone w odcieniu 24 Golden Beige.



Następnym krokiem, który wykonuje to brwi. Delikatnie podkreślam ich kształt produktem od Lily Lolo, który jest jednym z moich  najlepszych produktów do brwi. Odcień jaki posiadam to Duo Dark



Po podkreśleniu brwi przechodzę do makijaży oka. W okresie letnim zdecydowanie lubię cienie z błyskiem, słońce idealnie odbija się od nich przez co te produkty pięknie się mienią. Paletka, którą użyłam to Sleek A New Day. Na całą powiekę aby wyrównać jej koloryt użyłam odcieniu be happy, na kącik oka odcień Sun is shining, następnie aby nadać piękny połysk na całą powiekę delikatnie nałożyłam brightside. W załamaniu powieki użyłam Silver lining, a dolną powiekę oraz górną przy linii rzęs podkreśliłam odcieniem happy. 



Rzęsy podkreśliłam maskarą od Lily Lolo, która również jest moją ulubioną. Pięknie rozdziela oraz podkreśla rzęsy a przy tym wygląda bardzo naturalnie. 


Został już ostatni etap makijażu. Zanim nałożę konturówkę na usta nawilżam je jajeczkiem Eos, kiedy ten etap już za mną nakładam kredę Dream Lips Lipliner od Golden Rose w odcieniu 515.




Następnie przechodzę do konturowania twarzy, użyłam paletki Wibo 3 STEPS TO PERFECT FACE w małych ilościach nałożyłam bronzer róż i rozświetlacz. 


 Cały makijaż utrwalam niezastąpioną mgiełką od Lily Lolo - Make up mist, aby mój makijaż przez cały dzień był na swoim miejscu. Jestem z tego produktu bardzo zadowolona, nie zawodzi a to chyba jest najważniejsze.


Przypominam że mam dla was KOD RABATOWY,  który daje wam zniżkę 15 % na cały asortyment w sklepie internetowym https://www.danielwellington.com/pl . Wystarczy, że przy zamówieniu wpiszecie kod: czas_w_obiektywie  


 Tak prezentuje się mój codzienny makijaż, nie jest on mocny a podkreśla oko. Jak widzicie, nie jest on skomplikowany a także wykonanie jego nie pochłania mi dużo czasu.


 A jak wygląda wasz makijaż dzienny ? 

Pozdrawiam !

30 komentarzy:

  1. Śliczny makijaż :) Mój dzienny wygląda podobnie choć ostatnio staram się go ograniczyć do podkładu, brwi i rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Ja nigdy nie używałam cieni do dziennego makijażu, jednak od dłuższego czasu bardzo lubię podkreślić oko cieniami :)

      Usuń
  2. Świetny delikatny makijaż, lubię taki. Bardzo ładne wykonanie, pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż idealny na codzień.
    Mam ten Puder Affini i dla mnie jest on dziwny. Może i matuje ale nie zwiększa trwałości makijażu, a na dodatek mam wrażenie, że czasem wycięta podkład. Bo jak mam inny puder to jest wszystko ok.
    Paletę mam tą samą, fajne kolorki, ale przeszkadza mi to, że się osypują i są słabo napigmentowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puder u mnie sprawdza się fajnie, mam suchą skórę, która nie ma tendencji do przetłuszczania i nie zauważyłam aby przez produkt trwałość była słaba. Tak mi też przeszkadza osypywanie się cieni, co jest bardzo irytujące, a co do pigmentacji mogła by być lepsza jednak dla mnie jest dobra do dziennego makijażu :)

      Usuń
  4. Przepiękny makijaż ♥ Jakie ty masz ponętne usta ♥ ZAZDROSZCZĘ !! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! Całe szczęście nie muszę robić nic z ustami :D

      Usuń
  5. takie duże oczyska mogłabym malować;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny makijaż. Uwielbiam brązy :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, brązy również uwielbiam :)
      Pozdrawiam !

      Usuń
  7. Piękne kolory ma ta paletka ze Sleek :). Bardzo lubię takie makijaże bo nie trzeba się dużo napracować, a efekt jest :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorki ma piękne jednak bardzo się osypuje i pigmentacja jest średnia. Do makijażu dziennego paletka fajnie się sprawdza ale na większe wyjścia już nie :D

      Usuń
  8. Bardzo piękny makijaż, ja jestem takie antytalencie w malowaniu powieki, że bardzo zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :) Ja ciągle się uczę i poszerzam wiedzę w makijażu. Kiedyś wyzwaniem było dla mnie zrobienie kreski czy używanie cieni by wyglądało to dobrze, jednak udało się trochę podciągnąć w tym zakresie:D

      Usuń
  9. Pięknie sie malujesz <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. masz piękne usta makijaż wyszedł naprawdę pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny makijaż :) Ja do codziennego makijażu bardzo rzadko używam cieni do powiek :D
    A co do podkładu z Bourjois to wygląda u ciebie bardzo ładnie, dla mnie kiedyś był koszmarny może dam mu jeszcze raz szansę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana ! Ja kiedyś nie używałam cieni do dziennego makijażu jednak od jakiegoś czasu bardzo lubię podkreślać tak oko :D U mnie podkład sprawdza się rewelacyjnie. Podkład rzadko wyglądają u mnie dobrze ze względu na suchą skórę, bo większość uwydatnia skórki. Jeśli będziesz mieć okazję wypróbuj go, ja zawsze robię dwa podejścia by się upewnić :D

      Usuń
  12. Swietne produkty. Ladny makijaz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny i delikatny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz piękne oczy :) I powieki tak tak dobrze czytasz :D Chciałabym mieć takie widoczne, bo moje są opadające i mało co na nich widać jak zmaluję jakiś makijaż ;P Podoba mi się ten błysk na powiekach, paletka ma bardzo ładne odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz! Taki delikatny makijaż bardzo Ci pasuje, oczy to już w ogóle magia ♥ Ja mam niestety opadające powieki i u mnie żaden makijaż oka nie wygląda zbyt efektownie. Stawiam przez to na usta, ale widzę, że i w Twoim przypadku są one ładnie podkreślone ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz w takim makijażu. Podkreśla Twoją urodę. Mój codzienny makijaż jest zależny od mojego humoru. Raz szaleje z makijażem, a raz stawiam na prostotę i delikatność. przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku jak ja tu u ciebie dawno nie byłam ;) musze dodać twój blog do obserwowanych, żeby być na bierząco, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny makijaż!.Masz śliczne oczy i brwi,ach zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana podpowiedz jak zredukowac cienie pod oczami:*

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Czas w obiektywie , Blogger