maja 24, 2017

Style 2 Create by ISANA - Suchy szampon


Dawno mnie nie było bo trochę się u mnie działo ale przychodzę do was z pozytywną energią i postami, które mam już zaplanowane na najbliższy czas. 
Dzisiaj mam dla was recenzję suchego szamponu firmy Isana. Zapach produktu jest fenomenalny a czy sprawdza się również tak samo dobrze jak pachnie? Często produkty oceniane są przez pryzmat innych kosmetyków danej marki. Muszę się przyznać, że u mnie w tym wypadku było podobnie. Kosmetyki z Isany lubię ale nie ukrywam, że nie każde sprawdzają się u mnie fajnie, a co najgorsze ostatnio ta firma nie koniecznie się u mnie sprawdza. Jak myślicie suchy szampon okazał się u mnie HITEM czy KITEM
Jeśli jesteście ciekawi serdecznie was zapraszam do czytania.



Suchy szampon na pewno nie jedną z was ratował w nagłych sytuacjach, kiedy nie miałyście czasu na długie siedzenie w łazience, nagły wypad z koleżanką czy też szybki ratunek po wyjściu z siłowni. Wybór suchego szamponu zdecydowanie ma dla mnie znaczenie. Nie każdy taki produkt faktycznie sprawdza się na moich włosach po przez pyłek, który rzadko dobrze można rozprowadzić aby był niewidoczny.
Moim faworytem jest i będzie suchy szampon, który jest bardzo popularny a zarazem świetnie odświeża nasze włosy, a mowa tutaj o znanym wam produkcie z Batiste. Ciężko było znaleźć mi zamiennik tego produktu, szukałam czegoś również dobrego w niższej cenie.
W moje ręce wpadła limitowana seria suchego szamponu z Isany, którego możecie dostać w regularnej sprzedaży w Rossmann. Cena mnie skusiła bo na promocji mogłam go kupić za grosze. Promocje to idealny czas na różnego rodzaju testy więc długo się nie zastanawiając postanowiłam, że dam mu szanse.


Początkowo sceptycznie byłam nastawiona do tego szamponu. Produkt okazał się nie być taki zły jak myślałam. Piękny zapach to tylko jedna z kilku zalet tego produktu. Po rozprowadzeniu go czuć piękny jagodowy zapach, który jest przyjemny i nie duszący. Włosy są odświeżone a po białym pyłku nie ma śladu, można zauważyć również, że włosy są delikatnie uniesione u nasady co bardzo miło mnie zaskoczyło. 


OBIETNICA PRODUCENTA:
Isana Style 2 Create zapewnia włosom mocną dawkę świeżości, nadaje im większą objętość i zapach dzikich jagód. 
Formuła Berry Mania:
- oczyszcza włosy bez mycia,
- daje się łatwo wyszczotkować, 
- zapewnia włosom większą objętość,
- znakomicie nadaje się również do włosów szybko przetłuszczających u nasady.

SKŁAD:
Butane, Aluminium Starch Octenylsuccinate, Alcohol Denat., Aqua, Parfum, Linalool, Distearyldimonium Chloride, Isopropyl Alcohol.



MOJA OPINIA: 
Szampon okazał się u mnie HITEM sprawdza się tak samo świetnie jak produkt z Batiste przez co śmiało mogę powiedzieć, że jest on jego tańszym odpowiednikiem, i mogę wam go polecić. Włosy są odświeżone, i nie są tępe w dotyku czyli wszystko to czego oczekuje od takich produktów. Nie zauważyłam aby moje włosy mocniej się przetłuszczały. Skóra głowy nie została podrażniona przez co nie jest przesuszona. Obietnice producenta jak najbardziej się sprawdziły. 
Chętnie sięgam po ten produkt, i cieszy mnie to iż jest w regularnej sprzedaży. Jego cena to 10,99 zł za 200 ml a na promocjach możecie go już kupić za 6,99 zł

Jeśli miałyście okazję go używać chętnie poznam waszą opinię i to jak u was ten produkt się sprawdził. 

Pozdrawiam !


13 komentarzy:

  1. Niegdy nie miałam suchego szamponu ale ostatnio coraz częściej myślę nad jego zakupem, ponieważ czasami wyskakują takie właśnie nagłe sytuacje w których świetnie by się nadał a na pierwszy raz do wypróbowania zawsze szkoda było mi wydać na Batiste kasę :P chętnie wypróbuję ten od Isany ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, nie i jeszcze raz nie... Suchy szampon to samo zło :(

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie się sprawdza z L'biotici i jak dla mnie to ideał :D raz użyłam firmy Colab to włosy były strasznie tępe i w ogóle nie mogłam go wyczesać, więc nie polecam :P Ten z Isany chętnie kupie na wypróbowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam suchych szamponów z Batiste i Co Labu, tego nie znam. Ostatnio zaczęły mi one jednak podrażniać skórę głowy i zrezygnowałam z ich używania, dlatego na ten również się nie skuszę :C Plus za niską cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę sobie kupić jakiś suchhy szmapon,a le chce jakiś konkretny do ciemnych włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś u mnie Isana się nie spisała. Syoss też nie. Za to Lbiotica <3!

    PS Jako że tematyka mi bliska, pozwalam sobie zaobserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji go używać i wątpię, że będę mieć. Chyba że sprowadzą go do nas :) Ja póki co używam czegoś podobnego i też w fioletowej butelce, ale nie pamiętam nazwy. Cena za suchy sampon jest b. dobra bo w Naturze będąc w Polsce widziałam ceny od 15zł do 20zł :O

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie używałam, ale chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po Isane nie często sięgam ze względu na słaby dostęp do marki. Batiste nie lubię, bo dla moich włosów jest zbyt inwazyjny i ciężko go wyczesać. Przy następnej wizycie w Polsce koniecznie muszę spróbować tego szamponu Isana. Jestem ciekawa czy pokona ulubieńca od CoLab :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój faworyt wśród suchcych szamponów. Ogromny plus zacudowny zapach ♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Czas w obiektywie , Blogger