lutego 28, 2016

Autoportret

Autoportret


Autoportret, jest tematem który wzbudza wiele kontrowersji wśród ludzi. Jest tworzony w wielu formach, jeśli oglądacie YouTube na pewno trafiliście na niego w formie filmu. Jednak dzisiaj postanowiłam napisać tutaj swój autoportret. Także zapraszam was do przeczytania i będzie mi miło jeśli to zrobicie.




Nazywam się Kamila, a bardziej dokładniej Kamila Łukaszów. Nie posiadam drugiego imienia. Urodziłam się 18 lutego 1994 roku, a to oznacza, że mam 22 lata. Jestem córką, siostrą, ciocią, przyjaciółka a także miłością dla kogoś, kto zajmuje ważne miejsce w moim sercu. Urodziłam się Polsce a dokładniej w Oleśnicy. Od 6 lat mieszkam w Pile. Jestem osobą, która ma swoje zdanie na każdy temat, lecz nie zawsze ma rację w tym co mówi. Jednak myślę, że to nasze poglądy czynią nas indywidualnymi osobami. Uczę się na administracji z czym chciałabym powiązać swoją przyszłość. Jako mała dziewczynka miałam dużo marzeń i myśli na temat tego kim zostanę w przyszłości. Jak każda mała dziewczynka marzyłam o tym aby zostać księżniczką, piosenkarką czy modelką. Z wiekiem czasu marzenia zaczęły stawiać inne cele. Spełniłam kilka swoich marzeń, co pozwoliło mi osiągnąć trochę więcej w swoim życiu. W późniejszym czasie chciałam mieć jakieś hobby i kiedy pierwszy raz miałam w rękach aparat wiedziałam, że jest to coś co sprawia mi przyjemność i radość. Swoją przygodę z fotografią zaczynałam jako 14-15 latka, która nie myślała, że to stanie się dość ważną częścią w jej życiu. Oprócz fotografii lubię podróżować i robię to w miarę swoich możliwości. Pewnego dnia pomyślałam nad tym, aby znaleźć dla siebie miejsce w internecie i stało się założyłam bloga. Jest to dla mnie interesujące wyzwanie, a także pokazanie namiastki siebie w tym dużym świecie. Myślę że to pozwoli nauczyć mnie systematyczności oraz akceptacji.
Przez 22 lata nauczyłam się na prawdę dużo, mimo iż wydaje się,że to krótki okres czasu. Chce ciągle uczyć się czegoś nowego i poznawać świat oraz znaleźć swój własny kąt, który będzie dla mnie inspiracją.
 Tym o to krótkim opisaniem swojej osoby kończę dzisiejszy post. Mam nadzieje że pozwoli to  przybliżyć w małym stopniu kim jestem.
                         
                                           



Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli !





58 komentarzy:

  1. Miło Cię poznać, bardzo fajny autoportret. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie napisane :) Uwielbiam ten temat poruszany w postaci filmów na youtube, bo za każdym razem się wzruszam :) Coś pięknego powstało pomiędzy tą ilością filmów wrzucanych do internetu i mam nadzieję, że znajdzie większą siłę przebicia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja też mam nadzieje że znajdzie większą siłę przebicia :)

      Usuń
  3. Witaj. Swietnie napisalas swoj opis, sliczne zdjecia ;) zapraszam do mnie pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne zdjęcia i świetny tekst :)
    zmiloscidozdjec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Cię serdecznie:)))piękne zdjęcia:)))Pozdrawiam i udanego tygodnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, Pozdrawiam i również życzę udanego tygodnia ! :)

      Usuń
  6. Miło Cię poznać:) ja wolę pozostać chyba nieco bardziej anonimowa;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowość to nic złego, każdy musi postępować jak uważa :)

      Usuń
  7. Świetny autoportret!
    Życzę powodzenia w blogowaniu!
    Mój Blog
    Konkurs

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz cudowną urodę :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie podróże są nieodłącznym elementem mojego życia, ciągle jestem w jakiś rozjazdach, czasem kilka razy w miesiącu i też długo myślałam nad założeniem swojego kolejnego bloga, tym razem związanego z modą. Najtrudniej będzie go dalej kontynuować, bo zacząć coś nowego zawsze przychodzi raczej łatwo. Bardzo fajnie opisałaś siebie, ja nie wiem od czego miałabym zacząć... a gdybym zaczęła pisać to opis o mnie byłby bardzo długi :P
    Na zdjęciu masz bardzo ciekawą urodę i piękne oczy, zawsze chciałam mieć jaśniejsze tęczówki oczu ale niestety natura nie obdarzyła mnie tak jakbym chciała choć chyba w naturze ludzkiej już tak jest że jak ktoś ma ciemniejsze oczy to chciałaby jaśniejsze i odwrotnie w innych kwestiach... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, jest to mój drugi blog. Pierwszy założyłam o fotografii i mam go dalej i zaczynając tworzyć drugi wiedziałam, że nie będzie to łatwe. Uważam, że jeżeli się chce to można zacząć wszystko od nowa. Też miałam problem jak ugryźć ten temat aby było dobrze, ciężko było zacząć ale myślę, że ubrałam to dobrze w słowa. Jest to bardzo mała namiastka mojej osoby i myślę że tyle informacji tutaj wystarczy na mój temat. Lubię kolor swoich oczu i nie chciałabym mieć innego, chociaż nie ukrywam, że są rzeczy które chciałabym mieć inne, ale tak jak napisałaś każdy chciał by mieć coś czego nie ma :)
      Pozdrawiam cieplutko !:)

      Usuń
  10. Ciekawy post :) fajnie przedstawia Twoją osobę :) a nie każdy lubi pisać tyle o sobie:) super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, uważam że to i tak bardzo mała namiastka mnie a podobne dane na mój temat można znaleźć na portalach społecznościowych, więc nie wydaje mi się że to dużo informacji :)

      Usuń
  11. śliczna jesteś, zapraszam do siebie ;)
    www.neessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajnie napisane i przez to super się czyta :) podoba mi się taki post chociaż sama jakoś wolę anonimowość, ale podziwiam szczerość u innych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, napisałam to wszystko ponieważ mam świadomość, że na kontach społecznościowych mam te same informacje i uważam że to nie nowość. Co jedynie ujęte w inne słowa aby formuła autoportretu brzmiała dość inaczej i mam nadzieję,że ciekawiej. Myślę że w dzisiejszych czasach ciężko być osobą anonimową , chociaż rozumiem i szanuję to u innych.
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  13. Piekne zdjęcia i ciekawy opis swojej osoby :)
    Pozdrawiam ♥

    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz :) Dziękuje za komentarz :) Proponuje wspólną obserwację , jeśli zaczniesz daj znać .Ja zawsze się odwdzięczam :) Pozdrawiam :)
    http://catch-a-glimpse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia, to czarno białe robi wrażenie, świetna jakość. podoba mi się Twój post :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zdjęcia robiłam sama i pierwszy raz, dlatego cieszy mnie to że się podobają :)
      Pozdrawiam ! :)

      Usuń
  16. Jeśli mam być szczera to nie za bardzo lubię filmy tego typu na YouTube, chyba że dotyczą one osób które mnie interesują i oglądam od dłuższego czasu. Twój pisany autoportret jest naprawdę bardzo ciekawy. Jesteś rok młodsza ode mnie ;). Piękne zdjęcia widać, że się znasz.

    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Oczywiście jeśli chodzi o tego typu filmy również interesują mnie osoby, które obserwuję. Ciesze się że mój pisany autoportret się spodobał :)

      Usuń
  17. Świetnie napisany autoportret, a do tego ślicznie wyglądasz. Dobrze, że podążasz za marzeniami :)
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne portrety :) Oczy fajnie wychodzą na pierwszy rzut ;p Obserwuje. Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne profesjonalne podejście do sprawy :D
    dziękuje bardzo za obserwacje u mnie i tez obserwuje :3

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia :)
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawy i nietypowy styl - pierwszy raz spotkałam się z takim opisem o sobie, który jest kreatywny. I przybijam piątkę - rocznik 94 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spotkałaś sie pierwszy raz z tym, może dlatego że nie każdy chce o sobie tyle mowić gdyż chce być anonimowy. Lecz w dzisiejszych czasach cieżko o anonimowość :). Bardzo mało ludzi chce pisać takie posty, ale jednak ktoś pisze i można trafić na nie w internecie.

      Usuń
  22. Piękna jestes:)
    http://dzastinnel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Czas w obiektywie , Blogger