kwietnia 05, 2016

Wiosenny luźny outfit.



Witam kochani was, w ten piękny słoneczny i bardzo ciepły dzień. Bardzo tęskniłam za wiosną, za ciepłym powiewem wiatru, a chyba najbardziej za lekkimi kurteczkami, butami i stylizacjami. Pogoda dopisuje więc, trzeba było ją wykorzystać na zdjęcia bo jak to w kwietniu bywa mogą pojawić się zimniejsze dni, gdzie trzeba będzie przeprosić cieplejsze ubrania.
Dzisiaj pokaże wam luźna stylizację w których czuje się najlepiej, może dlatego, że cenie sobie wygodę.

Bardzo długo nie lubiłam nosić jasnych spodni. Zawsze ubierałam te ciemne, bo to w nich czułam się najlepiej. Od jakiegoś czasu bardzo zaczęły podobać mi się jaśniejsze jeansy, w których czuje się na prawdę dobrze. Pasują do wielu stylizacji i uważam że prezentują się ciekawie. 
Pastele to jedne z moich ulubionych kolorów. Zawsze ich największa gama kolorystyczna pojawia się właśnie w okresie wiosennym z czego bardzo się cieszę. 

Moja dzisiejsza stylizacja To luźna jasno-brzoskwiniowa bluzka, jasne jeansy, białe tenisówki, torebka na łańcuszku, kurtka ze skóry ekologicznej, złoty zegarek, ulubiona bransoletka no i oczywiście okulary. Na ustach moja ulubiona pomadka z Golden Rose w kolorze 07.
Zapraszam was do obejrzenia całej stylizacji.








jeansy - house/ tenisówki - sinsay/ torebka - mohito/ bluzka - reserved/ zegarek - lorusbransoletka - bazarek/ okulary -  reserved / pierścionek - yes



Pozdrawiam ! 




136 komentarzy:

  1. Idealny outfit na ta pore ! Slicznie wygladasz, w ogole bardzo ladnie Ci do twarzy w tej szmince nawet ! Buziaki kochana ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ;-) jak ja się cieszę że przyszłość wiosna i można te lżejsze ubrania zakładać :-D


    Ja nosiłam 3 tygodnie (dowód i recenzja: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2016/03/recenzja-hybrydy-dolce-vita-nails.html?m=1) później już miałam za Duży odrost żeby wytrzymać ale żadnych uszkodzeń nie miałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji, bardzo podoba mi się Twoja fryzurka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz prześlicznie :)
    http://julietguliet.blogspot.com/ zapraszam na mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie zestawy :)
    P.S. Bardzo ładnie zapleciona grzywka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja idealna na wiosnę :) Pastele to też moje ulubione kolory :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pastele to kolory, które mogłabym nosić cały rok :)

      Usuń
  7. Fajny codzienny look :) Podoba mi się :)
    Torebka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądasz! rewelacyjna torebka i zegarek!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też bardzo cenię sobie wygodę :) Mi najbardziej podoba się zegarek i kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz:)))masz rację wygoda najważniejsza:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz! Cudowna torebka, bardzo mi się podoba. Też uwielbiam wiosne, wszystko rozkwita a ja w końcu mogę zrzucić zimową kurtke! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. W luźnych zestawach ostatnio czuje się najlepiej :).

    OdpowiedzUsuń
  13. super zestawienie:)bardzo podoba mi sie torebka:P
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj, ostatnio myślałam o Tobie, kiedy dodasz coś nowego :) Szkoda, że nie piszesz częściej, bo wzbudziłaś we mnie jakoś tak sympatię i lubię zaglądać na Twój blog :)
    Co do kolorów też uwielbiam pastele i tak samo na co dzień ubierałam się w jeansy i pastelową bluzeczka. Ale jak zaczęłam prowadzić swojego modowego bloga to teraz troszkę zmieniło się to i już nie wychodzę tylko w jeansach :) dla mnie to ogromna zmiana i ostatnio też polubiłam jasne spodnie a zawsze wolałam nosić ciemnie.
    Stylizację pokazałaś taką jak ja jeszcze kiedyś tak chodziłam (przed moją zmianą zanim zaczęłam prowadzić modowego bloga), także podobny gust do siebie mamy :) Ciekawa jestem kolejnych Twoich stylizacji :)
    Widzę że masz złoty zegarek, właśnie mnie prześladuje bo gdzie nie wejdę na jakiegoś bloga ze stylizacjami to chyba prawie każda blogerka go ma i sama również myślę czy się nie zaopatrzyć w ten drobiazg.
    Okulary przeciwsłoneczne juz kupiłam, na pewno zrobię o nim jakąś notkę, ale nie trafiłam z tym zakupem, bardzo się rysują :/ i ich kształt mi nie pasuje chyba do układu twarzy więc mój zakup nietrafiony. Poszukam może jeszcze innych.
    Twój kolor szminki w sam raz, nie za ciemny, nie za jasny, ładny kolor, bardzo mi się podoba. Sama również uwielbiam wyraźniejsze szminki zwłaszcza do zdjęć bo na co dzień dobieram nadal te bardziej zbliżone do naturalnego koloru ust, bardzo delikatne ale czasem staram się przełamać i wyjść do ludzi z szminką bardziej widoczną na ustach :) Moja ulubiona do zdjęć to pomadka w kredce Rimmel, Lasting Finish, Colour Rush, chyba numer 210, nie wiem dokładnie bo mi się już wszystkie napisy z niej starły :D często ją używam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszy, że mój blog jak i moja osoba wzbudziła w Tobie sympatię :) Teraz będę mieć więcej czasu na dodawanie blogów, myślę że planowanie blogów z wyprzedzeniem będzie dobrym rozwiązaniem, na moment kiedy czasu brak. To mój pierwszy post stylizacji, z czasem myślę, że moje stylizacje zaczną się zmieniać. Lubię też eleganckie stylizacje i na pewno się tutaj znajdą :)
      Długo zastanawiałam się nad złotym zegarkiem, patrzyłam oglądałam myślałam. Miałam w głowie czy będę go nosić czy będzie mi pasować. Jedno co stwierdziłam aby złoty zegarek wyglądał ładnie trzeba zainwestować. Gwiazdka była dobrym momentem na sprawienie sobie takiego prezentu i nie żałuje ani grosza wydanego na niego.
      Ja swoje okulary mam z tamtego roku i są w idealnym stanie, wykonane z dobrego materiału.
      Muszę wypróbować pomadki której używasz, bardzo mnie zaciekawiła.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Fajne zestawienie, na wiosnę jak znalazł!
    Kiedyś biegałam w szpilkach, a dzisiaj zamieniłam je na wygodne, płaskie buty :D Komfort przede wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny Look :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię takie luźne outfity, nadają się idealnie na wiosenne spacery:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak na wiosenne spacery idealnie się nadają :)

      Usuń
  18. Uwielbiam takie zwyklaki, super look i wygoda, bardzo mi się podoba :)
    Również lubię pastele i są to kolory, w których chyba mi najlepiej.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, choć nie ukrywam że elegancko też lubię się ubierać :)

      Usuń
  20. Bardzo mi się podoba Twój strój, bo łączysz trzy rzeczy, które uwielbiam: kurtkę skórzaną, jeansy i conversy :)

    http://coffeewineinspirations.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne kolory, w sam raz na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz!!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nareszcie wiosna! czekałam na ten moment kiedy zaczną sie pojawiać fajne wiosenne stylizacje bez tony ubrać, czapek i rękawiczek które trzeba było jeszcze do niedawna nosić, oby było już tylko cieplej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak wiosna to idealny czas na wyciągnięcie lekkich ubrań a także zrzucenia z siebie tego ciężaru :)

      Usuń
  24. Uwielbiam takie proste połączenia :) jak najbardziej stylizacja w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, lubię nosić takie stylizacje zwłaszcza kiedy jestem zabiegana :)

      Usuń
  25. Hej świetnie wyglądasz. Dziękuję za wizytę na moim blogu i również obserwuję!

    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam wiosnę i pastele :) śliczna torebeczka i kurtka :) Również obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładnie, fajne te spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi się podoba zegarek, idealnie dopełnia całości :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Zachęcam też do wspólnej obserwacji :)

    veronicalucy.blogspot.com/2016/03/banggood-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczna torebeczka, poluję na taką :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny outfit, lubię taki miejski luz, a niestety tylko w weekendy mogę się ubrać w ten sposób, bo w pracy dress-code. Poza tym bardzo ładne zdjęcia, a Ty wyglądasz tak wiosennie, świeżo, po prostu ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że chociaż w weekendy możesz ubrać luzniejszy outfit :) Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  31. Fajny luźny zestaw :) Torebka najlepsza!
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Luźna codzienna stylizacja :) Często sama tak się noszę choć nie powiedziałabym, że pastele to moje ulubione kolory. Znacznie bardziej wolę czarny no, ale niestety. Gdy słońce świeci trzeba zmienić miłość na wygodę. ;P

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię czarny, lecz moja miłość należy do pastelowych kolorów :)

      Usuń
  33. Wyglądasz świetnie w tej stylizacji! :)
    Może wspólna obserwacja ? Zacznij i napisz u mnie :)
    http://catch-a-glimpse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Prześlicznie wyglądasz :) Cudowna fryzurka ;) Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajne zdjęcia, zestaw się fajnie prezentuję. Ale mnie urzekł kolor szminki. Jaka to szminka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na ustach mam: GOLDEN ROSE MATTE LIPSTICK CRAYON w kolorze 07 :)

      Usuń
  36. Bardzo fajny zestaw ;-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładne i wiosenne zdjęcia.
    Pozdrawiam i obserwuję :)
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Stylizacja mi się podoba, choć ja średnio lubię jasne jeansy. Jakoś źle się w takich czuję, wolę ciemniejsze spodnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja długo nie mogłam się przekonać do jasnych, ale polubiłam jasne jeansy i dobrze się w nich czuje :)

      Usuń
  39. Pięknie wyglądasz :D mi ostatnio również przypadły do gustu jaśniejsze jeansy ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jasne jeansy nie są takie złe jak myślałam:)

      Usuń
  40. Jaśniejsze dżinsy są idealne na wiosnę, kiedy jak nie teraz je nosić :) Też się stęskniłam za lekkimi kurtkami :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Great casual outfit, love the jeans!

    http://bellemelange.net/blog/

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo fajna stylizacja :D mam nadzieję ze tych cieplejszych dni będzie coraz wiecej/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) ja również mam nadzieję, że będzie coraz cieplej :)

      Usuń
  43. Świetna torebka. Bardzo uniwersalna i klasyczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja też ostatnio się przekonałam do jaśniejszych spodni, ale do tych całkowicie białych chyba nigdy się nie przełamię :D Ślicznie wyglądasz ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do białych też nigdy się nie przekonam, chociaż na innych mi się one podobają:)

      Usuń
  45. Dziękuję, bardzo mi miło:) Takie komentarze powodują, że chce się jeszcze lepiej wszystko robić:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Przepiękna stylówka!

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Super look. Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Super stylizacja, wyglądasz ekstra! Szczególnie podobają mi się spodnie, szukam takich dla siebie, ale co znajdę podobne, to zawsze coś nie gra - a to nie ma rozmiaru, a to są za krótkie itp. :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, miło mi :) miałam podobny problem kupując swoje jasne spodnie albo za krótkie albo spodnie były krzywo uszyte. W końcu dorwałam je w House i trafiłam na promoje:)

      Usuń
  49. Z jasnymi spodniami mialam podobnie, a zwlaszcza wlasnie z marmurkami! Az nagle dostalam jedne w prezencie i zakochalam sie, to jedne z moich ulubionych portek obecnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz nie wyobrażam sobie nie mieć jasnych spodni :)

      Usuń
  50. Świetny pastelowy zestaw,idealny na wiosenne dni! Też lubię jasne kolorki o tej porze roku. Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  51. Trampki są z sinsay? Wyglądają jak Conversy... :) super stylizacja, piękna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  52. Super zestawienie, które sprawdzi się na co dzień.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Czas w obiektywie , Blogger